GET LATEST POST STRAIGHT TO YOUR INBOX

Saturday, 24 October 2015

Let's Play...

Hellooooo!!!!

How are you guys doing? Any birthday celebrant in the house? Any Owambe around my territory? Oyah give me gist..
So one of my darling had her cakeday (according to Bmf) yesterday and here is wishing her a beautiful year ahead.

Happy birthday Uwa may your light shine brighter and brighter.........

I saw the illustration below on Facebook so am gonna bring it here since it's weekend let's play..

It's applicable to both divas and dude..
*winks * i see you all muaaaaah

14 comments:

  1. Hmmmm. Tough one right? Let me think, I'm coming. Lol.

    pamscrib.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ok.. over to una

    www.adenegift.com

    ReplyDelete
  3. This is a tough one o. Wld save my mom and hubby at d saame time jooor. The money can drown for all I care. Kikikiki

    ReplyDelete
  4. Husband! Very easy since my dear Momma is gone.

    ReplyDelete
  5. This question pass quantum mechanics, it's difficult joor. Need to think deeply



    Www.miimisdiary.com

    ReplyDelete
  6. $100 m*straight face *

    Running away from the post*

    Bolateethole.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Glo, what answer do you want me to give you now as e be say I like money. abeg make I keep quiet. Happy birthday to your friend.
    www.alabekee.com

    ReplyDelete
  8. Omg!!!!! Hmmmm elegidi gon .... Let me consult the oracle

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Ur moda wil liv n join God some day, Ur wife or husband will live wit u forever till death, 100m go change ur life but wit ur mum, wife/husband by ur syd u can mk more dan d 100m..... 'I'l save my wife.....' No sentiments.... (Luv my mum dan I can eva luv anyoda woman, doh she's late now)....

    Happy B-day to ur friend...

    www.lexhansplace.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy birthday to her...and am going for my mum...period.

      Delete
  11. Sup with your channel? I joined but it's not active.

    ReplyDelete

Thanks soooooo much for stopping by my blog! i'd love to know your thoughts about this post. Kindly drop a comment please.



Connect with me!!!
Facebook - Gloria Okaiman
LinkedIn - Gloria Okaiman
Pinterest - Gloria Okaiman
Twitter - @glophilus
Instagram - @gloriafinesblog
Email - trendylivingblog@gmail.com

Google+ Followers

Designed only by Tunde Sanusi (Tuham)